Recenze na Xiaomi Pad 6

23.8.2024

V dnešním světě tabletů se Xiaomi Pad 6 jeví jako výjimečný hráč na trhu střední třídy. Tento nový model od Xiaomi přináší kombinaci elegantního designu, vysokého výkonu a cenové dostupnosti, což z něj činí atraktivní volbu pro širokou škálu uživatelů. Ať už jste student, profesionál nebo nadšenec do technologií, Xiaomi Pad 6 nabízí funkce a vlastnosti, které splňují nároky na každodenní používání i zábavu. V této recenzi se podrobně podíváme na jednotlivé aspekty tohoto tabletu, abychom zjistili, proč by mohl být správnou volbou právě pro vás.

Design a Displej

Xiaomi Pad 6 přináší svěží závan elegance a kvality na trh středně drahých tabletů. Tento model se pyšní celokovovým tělem, které nejen skvěle vypadá, ale také poskytuje solidní a robustní pocit při používání. Tenký profil a lehká konstrukce (pouze 490 gramů) zajišťují pohodlné držení i při delším používání. Displej je jedním z hlavních lákadel Xiaomi Pad 6. Tablet je vybaven 11palcovým LCD panelem s rozlišením 2880 x 1800 pixelů. Toto vysoké rozlišení zajišťuje ostrý a detailní obraz, což oceníte při sledování filmů, procházení fotografií nebo při hraní her. Jedním z klíčových prvků displeje je jeho obnovovací frekvence 144 Hz. Tato vysoká obnovovací frekvence zajišťuje plynulý obraz bez trhání, což je zvláště užitečné při hraní her a při sledování rychle se pohybujícího obsahu.

Výkon a Baterie

Xiaomi Pad 6 je vybaven výkonným procesorem Qualcomm Snapdragon 870, který je známý svou vysokou účinností a schopností zvládnout náročné úkoly. Tento procesor je osmijádrový, což zahrnuje jedno jádro Cortex-A77 s frekvencí 3,2 GHz, tři jádra Cortex-A77 s frekvencí 2,42 GHz a čtyři úsporná jádra Cortex-A55 s frekvencí 1,8 GHz. Grafický výkon zajišťuje GPU Adreno 650, který je dostatečně výkonný pro hraní náročných her a práci s graficky náročnými aplikacemi. Baterie s kapacitou 8840 mAh je dalším silným bodem Xiaomi Pad 6. Tato baterie poskytuje dlouhou výdrž, která je dostatečná pro celodenní používání bez nutnosti neustálého nabíjení. Při běžném používání, zahrnujícím surfování po internetu, sledování videí a práci s dokumenty, vydrží tablet na jedno nabití celý den. Xiaomi Pad 6 podporuje rychlé nabíjení 33W, což je velmi užitečné pro rychlé doplnění energie. To znamená, že pokud se vám tablet vybije, můžete ho během krátké doby znovu nabít na dostatečnou úroveň pro další používání.

Software a Funkce

Xiaomi Pad 6 běží na operačním systému Android 13 s vlastní uživatelskou nadstavbou MIUI 14 pro Pad. Tato verze MIUI je speciálně upravená pro tablety, což zajišťuje optimalizované uživatelské rozhraní a funkce, které jsou přizpůsobeny větší obrazovce a multitaskingovým potřebám uživatelů. MIUI 14 pro Pad přináší mnoho vylepšení a funkcí, které zajišťují plynulé a intuitivní používání tabletu. Mezi hlavní rysy patří podpora multitaskingu, která zahrnuje rozdělenou obrazovku a plovoucí okna. Funkce rozdělené obrazovky umožňuje uživatelům pracovat se dvěma aplikacemi současně, což zvyšuje produktivitu a efektivitu práce. Xiaomi také zapracovalo na optimalizaci svého softwaru pro použití na tabletech. MIUI 14 pro Pad podporuje mnoho funkcí, které jsou běžné na tabletech, jako je podpora stylusu a klávesnice. Stylus umožňuje přesné kreslení a psaní, což je ideální pro kreativní práci a poznámkování. Pokud jde o aktualizace, Xiaomi slibuje pravidelné bezpečnostní aktualizace a podporu pro budoucí verze Androidu. Během testovacího období tablet běžel na bezpečnostní záplatě z července 2023, ačkoli Xiaomi dosud neposkytlo přesný harmonogram aktualizací​.

Konektivita a Příslušenství

Tablet podporuje WiFi 6, což zajišťuje rychlé a stabilní připojení k internetu. Bohužel chybí podpora LTE/5G a GPS, což může být pro někoho omezením. Na druhou stranu, podpora USB 3.2 umožňuje rychlé přenosy dat a možnost připojení externích monitorů pomocí adaptéru. Tablet je také vybaven čtyřmi mikrofony pro kvalitní videohovory a Bluetooth 5.2 pro bezdrátové připojení příslušenství​

Xiaomi Pad 6 je skvělý všestranný tablet, který nabízí vynikající výkon, kvalitní displej a bohatou výbavu za velmi konkurenceschopnou cenu. Je ideální volbou pro ty, kteří hledají výkonný a cenově dostupný tablet pro multimediální zábavu, hraní her a produktivitu. Díky svému elegantnímu designu, vysokému výkonu a intuitivnímu uživatelskému rozhraní je Xiaomi Pad 6 skvělou volbou pro širokou škálu uživatelů. Pokud hledáte spolehlivý a výkonný tablet, který nezruinuje váš rozpočet, Xiaomi Pad 6 je rozhodně jedním z nejlepších kandidátů na trhu.

Příslušenství pro tablety